Vydání občanského průkazu
Fotografie jsou pořizovány pomocí technického vybavení na úseku občanských průkazů. Z tohoto důvodu si vlastní fotografie nenoste, na žádost o nový OP je nemůžeme použít.
V současné době jsou vydávány pouze občanské průkazy se strojově čitelnými údaji a kontaktním elektronickým čipem.
Den podání žádosti o nový občanský průkaz není započítáván do lhůty pro vyhotovení dokladu.
Kdo musí mít občanský průkaz (dále jen OP)
- občan ČR, který dosáhl věku 15 let a má trvalý pobyt na území ČR
Kdo může mít OP
- OP může míst občan, jehož svéprávnost byla omezena
- OP lze na žádost vydat i občanovi mladšímu 15 let
- OP může mít i občan, který nemá trvalý pobyt na území České republiky
Oprávněná osoba
- zákonný zástupce
- opatrovník
- poručník
- pěstoun
- osoba, které byl občan mladší 15 let svěřen do výchovy nebo osobní péče
- ředitel zařízení pro výkon ústavní výchovy
- ředitel zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc
- za osobu, která dosáhla věku 18 let člen domácnosti, jehož oprávnění k zastupování občana bylo schváleno soudem
Kde je možné požádat
- na kterémkoliv úřadu obce s rozšířenou působností na území ČR
- od 1.1.2025 na organizačním útvaru Ministerstva zahraničních věcí zřízený za účelem plnění úkolů služby v zahraničí a učený tímto ministerstvem – zastupitelský úřad (velvyslanectví, honorární konzulát, generální konzulát a pod.)
Jaké typy občanských průkazů se vydávají
- občanské průkazy se strojově čitelnými údaji a s kontaktním elektronickým čipem
- občanům starším 12 let s dobou platnosti na 1 rok u nichž je dočasně fyzicky nemožné pořídit otisky prstů rukou
- občanům mladším 15 let s dobou platnosti na 5 let,
- občanům starším 15 let s dobou platnosti na 10 let,
- občanům starším 70 let s dobou platnosti na 35 let,
První občanský průkaz
Doklady k žádosti
- rodný list dítěte
- platný cestovní pas dítěte
- V případě že je žádost o první OP podána před dovršením 15 let je tento vydán s dobou platnosti 5 let a za správní poplatek 100 Kč. Je-li žádost o první OP podána nejdříve v den dovršení 15 let a nejpozději do 30 dnů (dle zákona o OP) po dovršení 15 let je tento vydán zdarma a s dobou platnosti 10 let.
Kdo žádá
- po dovršení 15 let každý občan osobně
- občan starší 15 let může žádat se členem domácnosti, jehož oprávnění k zastupování občana bylo schváleno soudem
- je-li občan mladší 15 let, žádost podává oprávněná osoba spolu s dítětem
Kde je možné požádat
- na kterémkoli úřadu obce s rozšířenou působností na území ČR
- od 1.1.2025 na organizačním útvaru Ministerstva zahraničních věcí zřízený za účelem plnění úkolů služby v zahraničí a učený tímto ministerstvem – zastupitelský úřad (velvyslanectví, honorární konzulát, generální konzulát a pod.)
Lhůta pro vyřízení žádosti o nový OP
- do 30 dnů od podání žádosti o nový OP – STANDART
- do 5 pracovních dnů od podání žádosti o nový OP – BLESK (tento OP lze vyzvednout pouze u obecního úřadu obce s rozšířenou působností u kterého byla žádost podána nebo v Praze u Ministerstva vnitra)
- do 24 hodin od podání žádosti o nový OP – SUPERBLESK (tento OP lze vyzvednout pouze v Praze u Ministerstvu vnitra)
Výměna občanského průkazu
Doklady k žádosti
- dosavadní OP
- rodný list u občanů do 15ti let
- oddací list
- rozsudek o rozvodu s doložkou nabytí právní moci
- úmrtní list
- rozhodnutí o změně jména nebo příjmení s doložkou nabytí právní moci
- rozhodnutí o zrušení údaje o místu trvalého pobytu s doložkou nabytí právní moci
- rozsudek o omezení ve způsobilosti k právním úkonům s doložkou nabytí právní moci
- usnesení o ustanovení opatrovníka s doložkou nabytí právní moci
Kdy požádat
- nejdříve 6 měsícůpřed koncem platnosti, která je vyznačena v OP
- nejpozději do 30 dnů
- po dovršení 15 let
- po nabytí plné svéprávnosti poté, co byla jeho svéprávnost omezena rozhodnutím soudu
- po ohlášení změny místa trvalého pobytu po ukončení pobytu v cizině
- do 15 dnůpo změně trvalého pobytu, rodinného stavu, uplynutí doby platnosti vyznačené v OP atd. (viz. § 34, odst. 1, písm. a) až c), § 34, odst. 2 až 4 zákona č. 269/2021 Sb., o občanských průkazech)
- 60 dnůode dne, ve kterém nabyl státní občanství ČR prohlášením nebo udělením
Lhůta pro vyřízení žádosti o OP
- do 30 dnů od podání žádosti o nový OP – STANDART
- do 5 pracovních dnů od podání žádosti o nový OP – BLESK (tento OP lze vyzvednout pouze u obecního úřadu obce s rozšířenou působností u kterého byla žádost podána nebo v Praze u Ministerstva vnitra)
- do 24 hodin od podání žádosti o nový OP – SUPERBLESK (tento OP lze vyzvednout pouze v Praze u Ministerstvu vnitra)
Vyzvednutí OP
- nový OP typu STANDART lze vyzvednout na kterémkoliv úřadu obce s rozšířenou působností v ČR, který si občan zvolí při podání žádosti o OP
- nový OP typu BLESK lze vyzvednout pouze na úřadu podání žádosti o nový OP nebo v Praze u Ministerstvu vnitra
- nový OP typu SUPERBLESK lze vyzvednout pouze v Praze u Ministerstvu vnitra
- místo převzetí nového OP volíme při podání žádosti a později nelze měnit
- po dovršení 15 let osobně
- osoba mladší 15 let
- nový OP vyzvedne oprávněná osoba
- převzetí potvrdí podpisem
- uhradí správní poplatek 100,- Kč (nový OP vyhotoven ve lhůtě 30 dnů)
Kdy vyměnit OP
- konec platnosti OP
- změna rodinného stavu pokud je v OP uveden
- změna jména nebo příjmení
- změna rodného čísla
- změna trvalého pobytu
- z důvodu zrušení údaje o místu trvalého pobytu
- zákaz pobytu
- změna pohlaví
- po ohlášení ztráty, odcizení, poškození, zničení a nebezpečí zneužití dat v identifikačním certifikátu OP
Co hlásit
- ztrátu OP
- odcizení OP
- poškození OP
- zničení OP
- nález OP
- nebezpečí zneužití dat v identifikačním certifikátu OP
- nebezpečí zneužití OP
Kde hlásit
- na kterémkoliv úřadu obce s rozšířenou působností v ČR
- na Policii ČR
- na organizačním útvaru Ministerstva zahraničních věcí zřízený za účelem plnění úkolů služby v zahraničí a učený tímto ministerstvem – zastupitelský úřad (velvyslanectví, honorární konzulát, generální konzulát a pod.)
Správní poplatky
- Převzetí občanského průkazu u obecního úřadu obce s rozšířenou působností, který občan uvedl v žádosti. – 100 Kč
- Vydání občanského průkazu občanu mladšímu 15 let. – 100 Kč
- Vydání občanského průkazu občanu staršímu 15 let, který nemá trvalý pobytu na území ČR. – 200 Kč
- Vydání občanského průkazu za občanský průkaz poškozený, zničený, ztracený, odcizený, zneplatnění z důvodu nebezpečí zneužití dat pro elektronické využití občanského průkazu nebo obsahující neoprávněně provedené zápisy. – 200 Kč
- Vydání občanského průkazu z jiného osobního důvodu v době delší než půl roku před uplynutím platnosti dosavadního občanského průkazu. – 200 Kč
Vydání občanského průkazu se strojově čitelnými údaji a s kontaktním elektronickým čipem ve lhůtě do 24 hodin pracovního dne
u občana staršího 15ti let
- při podání a převzetí u Ministerstva vnitra – 1000 Kč
- při podání u obecního úřadu obce s rozšířenou působností – 500 Kč a při převzetí u Ministerstva vnitra, pokud byla žádost podána u obecního úřadu obce s rozšířenou působností – 500 Kč
u občana mladšího 15ti let
- při podání a převzetí u Ministerstva vnitra – 500 Kč
- při podání u obecního úřadu obce s rozšířenou působností – 250 Kč a při převzetí u Ministerstva vnitra, pokud byla žádost podána u obecního úřadu obce s rozšířenou působností – 250 Kč
Vydání občanského průkazu se strojově čitelnými údaji a s kontaktním elektronickým čipem ve lhůtě do 5 pracovních dnů
u občana staršího 15ti let
- při podání a převzetí u Ministerstva vnitra – 500 Kč
- při podání u obecního úřadu obce s rozšířenou působností – 250 Kč a při převzetí u Ministerstva vnitra – 250 Kč
- při podání u obecního úřadu obce s rozšířenou působností a převzetí u stejného obecního úřadu obce s rozšířenou působností – 500 Kč
u občana mladšího 15ti let
- při podání a převzetí u Ministerstva vnitra – 300 Kč
- při podání u obecního úřadu obce s rozšířenou působností – 200 Kč a při převzetí u Ministerstva vnitra – 100 Kč
- při podání u obecního úřadu obce s rozšířenou působností a převzetí u stejného obecního úřadu obce s rozšířenou působností – 300 Kč
Sankce
Přestupky na úseku občanských průkazů jsou stanoveny v § 65 a § 66 zákona č. 269/2021 Sb. o občanských průkazech, ve znění pozdějších předpisů.
Ohlášení změny trvalého pobytu
Kam se obrátit při změně trvalého pobytu (dále jen TP)
- občan ohlásí změnu TP na ohlašovně v místě nového trvalého pobytu
Kdo hlásí změnu trvalého pobytu
- občan starší 15 let
- za občana mladšího 15 let ohlásí změnu místa TP jeho zákonný zástupce nebo fyzická osoba, které bylo dítě svěřeno do péče rozhodnutím soudu.
- za občana, jehož svéprávnost byla omezena tak, že není způsobilý k jednání, ohlásí změnu místa trvalého pobytu jeho zákonný zástupce.
- za občana může změnu místa TP ohlásit člen domácnosti, jehož oprávnění k zastupování občana bylo schváleno soudem, nebo jím pověřený zmocněnec na základě zvláštní plné moci s úředně ověřenými podpis
Přihlášení k trvalému pobytu
- vyplněný a podepsaný přihlašovací lístek k trvalému pobytu
- platný občanský průkaz
- nemá-li platný občanský průkaz, prokáže se jiným obdobným dokladem, který je veřejnou listinou
- správní poplatek 50 Kč (v hotovosti) za každou osobu starší 15ti let
- doložit vlastnictví bytu nebo domu, nebo doložit oprávněnost užívání bytu (nájemní smlouva) nebo předložit úředně ověřené písemné potvrzení oprávněné osoby o souhlasu s ohlášením změny místa trvalého pobytu. Takové potvrzení se nevyžaduje v případě, že oprávněná osoba potvrdí souhlas na přihlašovacím lístku k trvalému pobytu před zaměstnancem ohlašovny.
Přihlášení občana ČR ze zahraničí
- doložit občanství ČR – tzn. platný Cestovní pas ČR nebo osvědčení o státním občanství ČR, rodný list, doklady dle rodinného stavu – oddací list, pravomocný rozsudek o rozvodu, úmrtní list. Jedná-li se o událost nastalou v zahraničí je nutno mít tyto doklady ze zvláštní matriky v Brně.
- další postup při přihlášení k TP – viz. výše
Zrušení údaje o místu trvalého pobytu
- ohlašovna rozhodne o zrušení údaje o místě trvalého pobytu na návrh vlastníka nebo oprávněné osoby
- ohlašovna rozhoduje dle § 12, zák. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných čísel a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
- žadatel zaplatí správní poplatek ve výši 100 Kč a to za každou osobu, jíž se má rušit údaj o místu trvalého pobytu, a která je uvedena v žádosti o zrušení údaje o místu trvalého pobytu
Ukončení trvalého pobytu na území ČR
- Občan tuto skutečnost sděluje písemně ohlašovně podle místa trvalého pobytu nebo zastupitelskému úřadu.
- Sdělení v listinné podobě musí obsahovat úředně ověřený podpis občana, to neplatí v případě, kdy občan podepíše sdělení před zaměstnancem ohlašovny nebo zastupitelského úřadu.
- Za občana může sdělit ukončení pobytu na území České republiky rovněž jím pověřený zmocněnec na základě zvláštní plné moci s úředně ověřenými podpisy.
- Dnem ukončení trvalého pobytu na území České republiky se rozumí den, kdy občan předal sdělení o této skutečnosti příslušné ohlašovně, popřípadě pozdější den, který je uveden v tomto sdělení jako den ukončení trvalého pobytu na území České republiky.
- občan odevzdá občanský průkaz a místo něj dostane „Potvrzení o občanském průkazu“ z důvodu ukončení TP na území ČR (občanský průkaz je ode dne ukončení trvalého pobytu na území ČR neplatný)
- občan zaplatí správní poplatek ve výši 100 Kč
Poskytnutí údajů z informačního systému evidence obyvatel
- vyplnit žádost o poskytnutí údajů z informačního systému a podepsat před pracovníkem evidence obyvatel, ohlašovny
- nemůže-li se žadatel dostavit osobně, může žádost poslat poštou a na které bude ověřený podpis
- žádost lze podat i prostřednictvím kontaktního místa veřejné správy
- o poskytnutí údajů může za občana rovněž požádat člen domácnosti, jehož oprávnění k zastupování bylo schváleno soudem
- za obyvatele může rovněž požádat o poskytnutí údajů zmocněnec na základě zvláštní plné moci s úředně ověřeným podpisem zmocnitele
- správní poplatek 50 Kč (v hotovosti)
Cestovní doklady
Kde mohu podat žádost o cestovní doklad
- v České republice u kteréhokoliv obecního úřadu s rozšířenou působností, v hlavním městě Praze u úřadu městské části Praha 1 až 22.
- V zahraničí u zastupitelského úřadu České republiky s výjimkou konzulárního úřadu vedeného honorárním konzulárním úředníkem.
- V Praze u Ministerstvu vnitra
- Žádost o vydání cestovního dokladu ve zkrácené lhůtě nelze podat u zastupitelského úřadu.
Jaká žádost
- žádosti o cestovní pasy s biometrickými prvky se nevyplňují
Kdo může podat žádost
- občan starší 18 let
- občan starší 15 let spolu se zákonným zástupcem
- za občana mladšího 15 let podává žádost zákonný zástupce. Místo zákonného zástupce může podat žádost pěstoun, osoba, které byl občan mladší 15 let svěřen do výchovy, nebo ředitel zařízení pro výkon ústavní výchovy anebo zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc, které pečují na základě soudního rozhodnutí o občana mladšího 15 let.
- člen domácnosti, jehož oprávnění k zastupování občana bylo schváleno soudem.
- občan se musí vždy dostavit osobně, pokud žádá o vydání cestovního pasu se strojově čitelnými údaji a nosičem dat s biometrickými údaji (dále jen e-pas), z důvodu pořízení fotografie atd.
- osoby oprávněné k podání žádosti o e-pas se nemohou dát zastupovat na základě plné moci.
Kde vyzvednout vyhotovený cestovní pas
- u kteréhokoliv obecního úřadu obce s rozšířenou působností v ČR. Pokud si žadatel zvolí při podání žádosti jiný úřad pro vyzvednutí vyhotoveného cestovního pasu zaplatí správní poplatek 100 Kč při vyzvednutí tohoto cestovního pasu.
- v zahraničí na Zastupitelském úřadu, kde byla žádost podána
- v Praze na Ministerstvu vnitra
Kdo vyzvedává cestovní pas
- občan starší 15 let na platný občanský průkaz nebo na platný cestovní pas
- za občana mladšího 15 let jeho zákonný zástupce. Místo zákonného zástupce může vyzvednout cestovní doklad pěstoun, osoba, které byl občan mladší 15 let svěřen do výchovy, nebo ředitel zařízení pro výkon ústavní výchovy anebo zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc, které pečují na základě soudního rozhodnutí o občana mladšího 15 let.
- člen domácnosti, jehož oprávnění k zastupování občana bylo schváleno soudem
- opatrovník za občana, který je zbaven způsobilosti k právním úkonům
- občan, jehož způsobilost k právním úkonům byla omezena a rozhodnutí soudu ho neomezuje k vyřízení a vyzvednutí cestovního pasu (jinak vyzvedává CP opatrovník)
Lhůty pro vyřízení cestovního pasu a doba platnosti
- Cestovní pas s biometrickými prvky typu SUPERBLESKse vydává ve lhůtě do 24 hodin u žadatelů starších 15 let za správní poplatek 6 000 Kč, u žadatelů mladších 15 let za správní poplatek 2 000 Kč.
- Cestovní pas s biometrickými prvky typu BLESKse vydává ve lhůtě do 5 pracovních dnů u žadatelů starších 15 let za správní poplatek 3 000 Kč, u žadatelů mladších 15 let za správní poplatek 1 000 Kč.
- Cestovní pas s biometrickými prvky se vydává ve lhůtě do 30 dnůu žadatelů starších 15 let za správní poplatek 600 Kč a u žadatelů mladších 15 let za správní poplatek 100 Kč.
- Cestovní pas typu SUPERBLESKmůže vyzvednout oprávněná osoba pouze u ministerstva vnitra.
- Cestovní pas typu BLESK může vyzvednout oprávněná osoba u ministerstva vnitra nebo u obecního úřadu obce s rozšířenou působností, u kterého byla žádost o vydání cestovního pasu podána.
Platnost všech cestovních dokladů je:
- u žadatelů starších 15 let – 10 let
- u žadatelů mladších 15 let – 5 let
Co mám předložit na úřadě, když si žádám o cestovní pas?
dítě do 15 let:
- rodný list dítěte
- platný či neplatný cestovní pas
- platný občanský průkaz rodiče, který přijde s dítětem požádat o vydání cestovního dokladu
- správní poplatek:
- 100 Kč(v hotovosti nebo platební kartou) – doklad ve lhůtě 30 dnů
- 1 000 Kč(v hotovosti nebo platební kartou) – doklad v kratší lhůtě do 5 pracovních dnů (cestovní doklad typu BLESK)
- 2 000 Kč(v hotovosti nebo platební kartou) – doklad v kratší lhůtě do 24 hodin (cestovní doklad typu SUPERBLESK)
Občan od 15 do 18 let:
- platný občanský průkaz žadatele nebo platný cestovní pas
- rodný list dítěte
- občanský průkaz rodiče (toho co dává souhlas k vystavení dokladu)
- správní poplatek:
- 600 Kč (v hotovosti nebo platební kartou) – doklad ve lhůtě 30 dnů
- 3 000 Kč(v hotovosti nebo platební kartou) – doklad v kratší lhůtě do 5 pracovních dnů (cestovní doklad typ BLESK)
- 6 000 Kč(v hotovosti nebo platební kartou) – doklad v kratší lhůtě do 24 hodin (cestovní doklad typ SUPERBLESK)
- odevzdat neplatný cestovní pas
Občan starší 18 let:
- platný občanský průkaz nebo platný cestovní pas
- správní poplatek:
- 600 Kč(v hotovosti nebo platební kartou) – doklad ve lhůtě 30 dnů
- 3 000 Kč(v hotovosti nebo platební kartou) – doklad v kratší lhůtě do 5 pracovních dnů (cestovní doklad typ BLESK)
- 6 000 Kč (v hotovosti nebo platební kartou) – doklad v kratší lhůtě do 24 hodin (cestovní doklad typ SUPERBLESK)
- odevzdat neplatný cestovní pas.
Uzavření sňatku
Prohlášení o uzavření manželství lze učinit
Občanský sňatek
- před matričním úřadem;
- před obecním úřadem, který není matričním úřadem, má-li v obci jeden ze snoubenců trvalý pobyt;
- před kterýmkoli obecním úřadem, je-li život snoubence přímo ohrožen;
- před zastupitelským úřadem ČR v cizině;
- v cizině před kapitánem lodi plující pod vlajkou ČR, kapitánem letadla registrovaného v ČR nebo velitelem vojenské jednotky ČR v zahraničí, je-li život toho, kdo chce uzavřít manželství, přímo ohrožen, a je-li alespoň jeden ze snoubenců občanem ČR.
Církevní sňatek
před orgánem státem registrované církve nebo náboženské společnosti. Byl-li uzavřen občanský sňatek, nemají následné náboženské obřady právní následky, byl-li uzavřen církevní sňatek, nelze následně uzavřít občanský sňatek.
Co musíte předložit:
- vyplněný dotazník k uzavření manželství;
- platný průkaz totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas);
- rodný list;
- doklad o státním občanství (lze prokázat občanským průkazem nebo cestovním pasem);
- výpis údajů z informačního systému evidence obyvatel o místě trvalého pobytu a o osobním stavu (lze prokázat občanským průkazem);
- doklad o zániku předchozího manželství nebo registrovaného partnerství (pravomocný rozsudek o rozvodu, pravomocné rozhodnutí o zrušení partnerství, úmrtní list);
- jde-li o osobu nezletilou starší 16 let – rozhodnutí soudu o povolení uzavřít manželství opatřené doložkou o právní moci;
- jde-li o osobu stiženou duševní poruchou – rozhodnutí soudu o povolení uzavřít manželství opatřené doložkou o právní moci;
- jde-li o cizince – vysvědčení o právní způsobilosti k uzavření manželství a potvrzení o oprávněnosti pobytu na území České republiky vydané Policií České republiky, které nesmí být starší 7 pracovních dnů.
Potvrzení o oprávněnosti pobytu nemusí předkládat občan Evropské unie, občan jiného smluvního státu Dohody o Evropském hospodářském prostoru (Island, Lichtenštejnsko, Norsko) a Švýcarska.
Předkládané listiny k uzavření manželství vydané orgány cizího státu, musí být opatřeny předepsanými ověřeními, pokud mezinárodní smlouva nestanoví jinak a úředně přeloženy do českého jazyka (tlumočníkem jmenovaným ministrem spravedlnosti nebo předsedou krajského soudu) seznam tlumočníků www.justice.cz
Pokud snoubenec, popřípadě snoubenci nemluví nebo nerozumí česky, nebo snoubenec, popřípadě snoubenci jsou neslyšící nebo němí, je nutná při prohlášení o uzavření manželství přítomnost tlumočníka. Účast tlumočníka zajišťuje jeden ze snoubenců na vlastní náklady. Bez přítomnosti tlumočníka nelze prohlášení o uzavření manželství učinit.
Svatební obřady
Stanovení doby a místa pro uzavírání manželství v roce 2024
Schváleno na 41. zasedání Rady města Bzenec ze dne 19.03.2024:
Doba a místo pro uzavírání manželství ve správním obvodu matričního úřadu Bzenec byla dle ustanovení §11a odst. 3 zákona č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon o matrikách), stanovena následovně:
– v pracovní dny v době od 09:00 hod do 18:00 hod
– v liché víkendy v čase od 10:00 hod do 15:00 hod
Místem pro uzavírání manželství je stanovena obřadní síň Městského úřadu Bzenec, náměstí Svobody 73, 696 81 Bzenec.
Podle ustanovení § 12 zákona o matrikách, může matriční úřad povolit na základě žádosti snoubenců uzavření manželství na kterémkoli jiném vhodném místě ve správním obvodu nebo mimo dobu stanovenou Radou města Bzenec. Za vydání povolení uzavřít manželství mimo stanovenou dobu nebo místo uhradí snoubenci správní poplatek ve výši 3.000 Kč (položka č. 12 c/ zákona č. 634/2004 Sb. o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů).
Stanovení doby a místa pro přijímání prohlášení o vstupu do registrovaného partnerství v roce 2024
Schváleno na 41. zasedání Rady města Bzenec ze dne 19.03.2024:
Místo a doba pro přijímání prohlášení o vstupu do registrovaného partnerství s odkazem na §13a odst. 3 zákona č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon o matrikách), s účinností od 01.01.2024 byly stanoveny:
- Kancelář matriky Městského úřadu Bzenec, náměstí Svobody 73, 696 81 Bzenec
- Obřadní síň Městského úřadu Bzenec, nám. Svobody 73, 696 81 Bzenec
– v pracovní dny v době od 09:00 hod do 18:00 hod
– v liché víkendy v čase od 10:00 hod do 15:00 hod
Svatba na zámku
Kontaktní údaje:
Odpovědná osoba | Telefon | ||
---|---|---|---|
Michaela Suski | – matrika | 518 306 421, 606 076 358 | matrika@bzenec.cz |
Poznámka:
Nejbližšími obcemi s rozšířenou působností jsou pro občany města Bzenec města: